Thursday, March 15, 2007

stoppa byggandet av Pinocchiostatyn

hej jag skriver detta blogginlägget angående att borgarna i borås vill bygga en staty vid boråstidning och jag tycker att inte den statyn hör hemma i borås och jag vill att vi boråsare som e emot den statyn ska samarbeta att stoppa planeringen av byggandet av den.
Jag tycker att det e bättre att lägga dom pengarna som Pinocchiostatyn kostar och i stället för att satsa pengar på den så kan vi istället bygga en staty som föreställer en knalle tycker jag för jag vet att det e många i borås som vill hellre se en staty som liknar en knalle än dom som vill se Pinocchio i stan och vi boråsare ska samarbeta för att göra borås till en bättre och trivsammare stad så upp till kampBORÅSARE


billy claesson (S)

1 comment:

RikardNielsen said...
This comment has been removed by the author.